loading...

ad now

srijeda, 19. travnja 2017.

Ove stvari kažemo 72 sata prije smrti i one su znak da umiremo!


Ljudi na samrti bolje razumju smrt nego mi i tako nam mogu pružit neku vrstu utjehe.
Nama je svima u prirodi da se plašimo smrti.
Patriša Pirson je autorka knjige “Otvaranje vrata od rada.U toj knjizi je istraživan đivot,smrt i šta nakon toga dolazi.
I ona nam oktriva svoje rezultate prelaska na onu drugu stranu.
U roku od oko 9 sedmica izgubila sam sestru i oca i tako sam se posvetila istraživanju o tome šta dolazi nakon smrti.
Istraživale sve moguće slučajeve od kliničke smrti do običnih pacijenata.
Rezultat je bio da sam shvatila da ljudi znaju kad im je došao taj čas.Oni zadnja 72 sata govore kako moraju da idu,metaforama o nekim putovanjima.
Jedna bolničarka nam je ispričala o jednom pacijentu koji je obolio od raka pankreasa i koji je prije smrti rekao:Zna li moja žena gdje sve kako treba i šta sa pasošima?
Pred smrt ljudi vide članove svoje porodice.Neki govore da je od analgetika ali jedno istraživanje je dokazalo da pacijenti koji ih nisu koristili da su sat vremena prije svoje smrti vide svoje preminule.
Također u kulturi imamo pojam taj bijela svijetlost koja je postala i kliše,
Dr. Ivona Kajson je preživjela avionsku nesreću i ona kaže da je svjetslot shvatila i doživila kao ljubav majke prema dijetetu.



novonovo.info

Nema komentara:

Objavi komentar